poniedziałek, 29 grudnia 2014

Małe ogłoszenie ;)

Otóż historia głównych bohaterów dobiega końca, co pewnie potwierdzi epilog, który mam w zamiarze dodać niebawem- nie podam dokładnej liczby rozdziałów do końca, ale zakończenie nastąpi w niedalekiej przyszłości.
Teraz druga kwestia...Otóż czytam Wasze komentarze typu 
" Chętnie przeczytałabym drugą część czy też inaczej mówiąc kontynuację..." Wiem, że związaliście się z Nat i Marco, ale ten blog w takiej formie nie będzie kontynuowany, co nie znaczy, że historia dwójki Waszych ulubionych bohaterów zakończy się wraz z epilogiem i nie poznacie dalszej części... bo poznacie :)
Cieszycie się???
To opowiadanie bowiem przejdzie w następne. O co chodzi? Otóż powstanie nowy blog, z nowym tytułem, a główny wątek nowej historii nie będzie dotyczył Natalie i Marco, ale będą wątkiem pobocznym więc śledząc nową historię poznacie również ich dalsze losy. Kim będą pierwszoplanowe i główne postacie nowego opowiadania??? Zdradzę tylko, że jednym z nich będzie przyjaciel Marco. Niestety nic więcej nie wyjawię na tym etapie. Wierzę jednak, że nowa historia Was nie tylko nie zanudzi, ale wzruszy. Będzie szczęście, które jak powszechnie wiadomo nie trwa wiecznie. Potem będzie wielkie " BUUUM" i czyjeś życie straci sens. Ktoś zniknie, a ktoś się pojawi...Pojawi się nowy sens...
Namieszałam, ale taki miałam zamiar.
Strasznie się rozpisałam. Przepraszam, że piszę w osobnym poście, ale wiem, że w ten sposób więcej osób przeczyta. Wiem, że niektórzy nie lubią czytać notek pod rozdziałem ;)
Pozdrawiam i liczę, że po zakończeniu tego opowiadania zostaniecie ze mną i będziecie śledzić losy nowych/starych bohaterów ;)

4 komentarze:

  1. O tym mogę Cię zapewnić ^^
    Jeśli przedstawisz nam nową historię, a w dodatku mającą wątek Nat i Marco, to na pewno zajrzę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń