sobota, 2 maja 2015

Nowy blog !!!

JAKO, ŻE PRZED CHWILĄ POJAWIŁ SIĘ TUTAJ EPILOG ( KTÓRY ZNAJDUJE SIĘ W POŚCIE PONIŻEJ), PRAGNĘ ZAPROSIĆ WAS NA NOWY BLOG, KTÓREGO ADRES WKLEJĘ PONIŻEJ. WIELE RAZY JUŻ PISAŁAM, ALE POWTÓRZĘ JESZCZE RAZ- TO NIE BĘDZIE BEZPOŚREDNIO KONTYNUACJA HISTORII NATALIE I MARCO, ALE MOGĘ WAS ZAPEWNIĆ, ŻE MALARKA I PIŁKARZ BĘDĄ STALE WPISANI W HISTORIĘ BOHATERÓW NOWEJ- STAREJ HISTORII. TYTUŁ NOWEGO BLOGA TO 
" NADZIEJA UCZY CZEKAĆ..."- DLACZEGO TAKI, A NIE INNY? CÓŻ, PRZEKONACIE SIĘ ZAGŁĘBIAJĄC SIĘ W HISTORIĘ, KTÓRĄ MAM ZAMIAR SIĘ Z WAMI PODZIELIĆ. MAM NADZIEJĘ, IŻ BĘDZIE TAK PIĘKNA JAK HISTORIA NATALIE I MARCO. NIE WIEM JAK DLA WAS, ALE DLA MNIE ICH HISTORIA BYŁA, A RACZEJ JEST WYJĄTKOWA. PISZĘ JEST, BO ZOSTAJĄC ZE MNĄ, CZYTAJĄC NOWĄ, BĘDZIECIE MOGLI DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK DALEJ POTOCZYŁY SIĘ LOSY PARY, KTÓRĄ TAK POLUBILIŚCIE. PIERWSZY POST NA NOWYM BLOGU POJAWI SIĘ NIEBAWEM. NIE OBIECUJĘ, ŻE DZIŚ, ŻE JUTRO. POCZEKAM NA KOMENTARZE POD EPILOGIEM, ZOBACZĘ CO MYŚLICIE, CZY CHCECIE NOWĄ HISTORIĘ, CZY ZOSTANIECIE. DLA MNIE TO WAŻNE. NIE CHCĘ PISAĆ DLA SIEBIE, CHCĘ PISAĆ DLA SIEBIE I DLA WAS. 
DZIĘKI, ŻE JESTEŚCIE ;)
A OTO ADRES NOWEGO BLOGA.
http://nadzieja-uczy-czekac.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje opowiadania :) Twoje historie sa takie realistyczne, mało które blogi opowiadają historie, które mogły, mogą się zdarzyć. Pisz dalej, kolejne historie :)
    P.S. Dlaczego nie mogę wejść na inne Twoje blogi? Wyświetla się że trzeba się zalogować na Blogera, usunęłaś je? Kalina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Blogi nie są usunięte, są jedynie schowane na pewien okres. Po prostu nie widziałam wielkiego zainteresowania nimi więc je schowałam i miałam się zastanowić co z nimi dalej. Pozdrawiam i zapraszam na " Nadzieja uczy czekać" i " Za rogiem czeka przeznaczenie..."

      Usuń
  2. Dziękuje za odpowiedz :*

    OdpowiedzUsuń